reede, 8. jaanuar 2010

Rõõmsat saabunud aastat!

Jõulupuhkus läbi ja aastanumber vahetunud. Loodame ikka kõige paremat sellelt uuelt- unistuste täitumist ja ilusamat elu.
Mul on laekasse tallele panemata vel üks vahva päkapiku ülesanne kahele poisile. Jah, pereklubi jõululoosis sattus meile pere kahe poisiga. Poistest ma ju midagi ei tea, ega kujutanud ettegi, mida neile kinkida, et kingitusest ka rõõmu oleks, pealegi oli kokkulepitud isetegemise lainel kingitused. Läks päevi ja unetuid öid enne kui tuli mõte nagu välgatus. Ja siin see on - kabemängulaud.

Mängulaud sai valmis lapitööna minu poolt. Nupud saagis noorest kasetüvest meil issi ja lihvis ilusasti siledaks ka, mina joonistasin motiivid nuppudele ja issi omakorda jälle põletas motiivid sisse. No öelge veel, et pole meeskonnatöö.

Nii said ühele poisile sellised nupud

ja teisele sellised, ehk laabus neil jagamine vennalikult.

Mängulaua küljes on veel nööriga ühendatud (et ära ei kaoks) kaks kotikest, kus nuppe hoida saab. Ja et kotid niisama kotid ei oleks, siis lisasime neile ka otstarbe- kottidele joonistasin peale kah mänguväljaku- laevade pommitamise jaoks.

Mäletate ju seda mängu. eriti mõnusaks teeb asja veel see, et siin saab ise reegleid kehtestada. Ja ega siis kabe ka ainus ja õige mäng pole, mida sellisel mängualusel mängida annab... Igatahes, olen kuulnud, et poisid jäid rahule. Ja siis on päkapikk ka rahul.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar